czwartek, 30 listopada 2023

29.

Jutro grudzień, czyli trzeci miesiąc "nauki" pokonany! Jesteś ze mnie dumna, Ja z przyszłości?

Dzisiaj całą drugą godzinę języka polskiego przegadałam z panią wychowawczynią i od razu sobie przypomniałam, dlaczego wolę rozmawiać z dorosłymi, a nie rówieśnikami. Powiedziała, że będzie chciała, żebym napisała artykuł do gazetki szkolnej! 

Powoli też uczę się, kiedy jest w porządku olewać szkołę, a kiedy nie.

Jutro mamy tylko trzy godziny lekcyjne. Na jednej będziemy rozmawiać o patronie, a na pozostałych dwóch będziemy mieć angielski, gdzie będziemy oglądać film, więc i tak nic nie biorę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...