czwartek, 9 listopada 2023

14.

Pierwszy dzień wycieczki! Nie wzięłam że sobą żadnego pierścionka, co oznacza, że moja ochrona od wszechświata była słabsza - rozlał mi się wyświetlacz od telefonu i miałam dosyć niezręczną sytuację w sklepie...przynajmniej według mnie długie szukanie pieniędzy (które na dodatek źle złapałam i co chwilę upuszczałam!) było niezręczne i było widać, że typek się niecierpliwił.
Zwiedzanie samo w sobie było okej, ale w tym muzeum już mnie wszystko bolało i strasznie się przez to dłużyło.
Ale alternatywa była gorsza.
Kupiłam sobie pluszaka Espeonka myśląc o mojej dziewczynie - chociaż ciężko nazywać kogoś, kogo jeszcze nawet nie spotkałam, swoją dziewczyną...
Jeśli były jakieś błędy, to przepraszam, moja kochana ja z przyszłości, ale miałaś zepsuty wyświetlacz, więc to zrozumiałe i się za to nie bij!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...