piątek, 24 listopada 2023

25.

Dzisiaj jest dzień rewelacji! Pani powiedziała, że moja rozprawka to właśnie owa rewelacja i przeczyta ją nam na lekcji w poniedziałek, co dla mnie będzie strasznie niekomfortowe, ale będzie warto. Nawet na lekcjach zdalnych wychodziłam z pokoju, kiedy któryś nauczyciel coś mówił o mojej pracy, a przy rozdawaniu sprawdzianów nigdy nie patrzę na swój - mam już to za sobą i do tego nie wracam, bo wywołuje to we mnie jakiś lęk.

Do tego moja mama z babcią lecą na Dominikanę, kiedy ja mam ferie, a tata ma wtedy wyjazdy. Mama jest za tym, żebym została sama w domu, ale tata już niekoniecznie, więc pewnie będę musiała jechać do babci. To też będzie niekomfortowe, ale jakoś przeżyję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

46.

I znowu jesteśmy tutaj po blisko miesiącu! Dzisiaj był dzień przepełniony wydarzeniami i wrażeniami, więc już z podekscytowaniem czekam na t...