piątek, 24 listopada 2023

26.

Zerwała mi się tęczowa bransoletka. I tyle ze subtelnego sygnalizowania mojej tożsamości :D

Dzisiaj dla odmiany założyłam pierścionek, który dostałam od koleżanki i zaczynam mieć podejrzenie, że to naprawdę dlatego :D

Chyba naprawdę muszę cały czas nosić ten konkretny pierścionek z serduszkiem, bo za każdym razem, kiedy go nie noszę, dzieje się coś nieprzyjemnego, Nie wzięłam go na wycieczkę - zepsuł się mi telefon, nie wzięłam go raz do szkoły - przemókł mi plecak. Nie wzięłam go dzisiaj - pękła mi dosyć ważna bransoletka. Mój autystyczny umysł dostrzega tu pewien wzorzec, a być może i wiadomość od wszechświata, bo to stało się zbyt wiele razy na to, żeby mogło być przypadkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...