czwartek, 2 listopada 2023

9.

Załapałam się na odcinek tego programu, gdzie osoby autystyczne zadawały pytania gwiazdom. Chociaż trochę się bałam, to w rzeczywistości się to bardzo przyjemnie oglądało, pytania były bardzo ciekawe i prowokujące do myślenia.

Jeśli chodzi o to, jak według mnie powinno się określać osoby autystyczne... najlepiej tak, jak chcą być określane indywidualnie! Ale ja osobiście jestem za określeniem "autystka", bo nie powinnam musieć przypominać komukolwiek o tym, że jestem osobą. Osoba autystyczna też jest w porządku, osoba z autyzmem jest...meh, a osoba cierpiąca na autyzm to zło, ale jest to tylko moja osobista opinia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...