sobota, 16 grudnia 2023

36.

Myślę, że wraz z tym postem pozwolę sobie na mniejszą regularność na blogu. Ale muszę przyznać, że ten miesiąc jak na razie jest napakowany wrażeniami i wydarzeniami! W społeczności lostwave miały miejsce ogromne postępy - sześć piosenek znalezionych! W tym Fond My Mind, czyli demo, które zachowało się tylko na jednej kasecie. Teraz pozostaje liczyć na EKT, Dance For Hours A Day albo It's Just A Game.

Ale nie tylko tam - w tym miesiącu odkryłam paru ważnych internetowych przyjaciół (również z ZA), którzy bardzo dobrze wiedzą, jak namówić mnie do walki z moimi lękami społecznymi! Wczoraj i dzisiaj przesiedziałam z nimi na głosowym długie godziny, s normalnie bym tam ani nie weszła. Małymi kroczkami może też przestanę się bać grać z innymi ludźmi w Robloxa czy inne gry. Okoliczności naszego poznania są... skomplikowane. Ciężko tłumaczyć "desanty" na wiki o Świeżakach, którą założyłam w wieku 11 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...