wtorek, 31 października 2023

5.

Dzisiaj przyszłam na lekcję informatyki tylko po to, żeby zobaczyć, że nikogo tam nie ma! Jakiś czas później przyszedł jeszcze jeden chłopak, który mieszka w internacie, ale i tak poczułam się lekko zdradzona :D

Ale przecież szliśmy do kina, więc po co by mieli przychodzić?

To wyjście do kina prawie się nie udało, bo już wyczerpaliśmy limit wyjść na ten semestr, ale że pani zamówiła seans specjalnie dla naszych trzech klas i wszyscy operatorzy itp. musieli się dla nas pofatygować, to dyrekcja się zgodziła. Mamy też nadzieję, że w ramach wyjątku puszczą nas na wykład na uniwersytecie w grudniu.

Byliśmy na filmie "Miało cię nie być" - o ciężarnej dziewczynie, która odnowiła kontakt z ojcem. Czuję się...naprawdę niekomfortowo z tym, że dzieciaki w moim wieku naprawdę "to" robią i zachodzą w ciążę. Kiedy byłam w szpitalu na endokrynologii, na oddziale obok też było pełno ciężarnych dziewczyn w moim wieku, jak nie młodszych. Przyznam, że ostatnio dosyć dużo myślałam nad swoją orientacją. Ciekawe, ile z moich odczuć wynika z problemów hormonalnych albo sensorycznych związanych z ASD. Mimo wszystko staram się moje myśli odwodzić od tego tematu, bo przez moje problemy społeczno-sensoryczne szansa, że kiedykolwiek zostanę postawiona w sytuacji, kiedy moja orientacja będzie ważna, jest komicznie i kosmicznie niska. A po co się stresować rzeczami, które są nieistotne?

Niestety dalej mam przed sobą kartkówkę z cosinusów, których nie rozumiem wcale. Tyle dobrego, że możemy mieć przy sobie wzory i kalkulator, więc może jakoś sobie poradzę. Z sinusów niewiele mi brakowało do trójki.

No to mam już długie wolne, a w czwartek i piątek za tydzień wycieczka dwudniowa do Krakowa. Ale przed nią - kartkówka z matematyki, którą w poniedziałek czy wtorek będę musiała odpękać. Do tego zapomniałam przynieść list motywacyjny, który MAM napisany.

Moja mama dostała podwyżkę - pierwszą od dziesięciu lat. Cieszę się z nią, chociaż dalej mam obawy, że przez swoje lęki i problemy społeczne nigdy nie będę w stanie dostać pracy. Ale jeśli pójdę jej śladem i załatwię sobie pracę, która jest w 100% przez internet, to może się udać! Mam wrażenie, że to moja jedyna szansa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...