środa, 22 listopada 2023

22.

Dzisiaj miałam tylko cztery Godziny Lekcyjne (moja ukochana jednostka czasu). Chyba nawet z przerw nie uzbierałaby się piąta. Dla takich dni żyję! Jestem wdzięczna na za każde zwolnienie czy wyjście i zawsze dopada mnie lekka deprecha, kiedy widzę, że w danym tygodniu wszystkie lekcje mam zgodnie z planem :D

Pani od fizyki nie udało się nikogo odpytać, bo cała klasa zgłosiła nieprzygotowanie. Dosyć humorystyczna sytuacja. Ale dwie dziewczyny zrobiły zadanie dla chętnych i nic za to nie dostały, bo zrobiły w grupie, a pani nic o tym nie wspomniała. No cóż, według mnie to trochę słabe zachowanie i powinny dostać chociaż plusa na swoją pracę, bo lepiej coś zrobić "źle" niż wcale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

47.

Czyli pora na kolejny tradycyjny post w miesiącu! Naprawdę nie miałam pojęcia, że od poprzedniego minął już prawie miesiąc - być może te wol...